עבודות גבס

עבודות גבס בעיצובים שונים
הגבס עבר כברת דרך משמעותית. בעבר, בקרב הציבור הרחב הוא היה מפורסם בעיקר הודות לתכליתו הרפואית – קיבוע איברי הגוף השבורים לצורך איחויים. כיום, עבודות גבס בתחום השיפוץ והבנייה הן מהנפוצות ביותר, גם בעבודות כחול-לבן שבארצנו הקטנה. הנה כל מה שעליכם לדעת על יתרונות חומר הגבס.
המדריך למגבס
עבודות גבס נפוצות מאוד ולא בכדי. קבלני הגבס הפכו לפופולאריים בתחום הודות ליתרונות השימוש בו –
חומר קל לעיצוב – בשל גמישותו ורכותו, הגבס קל מאוד לעיצוב ומאפשר עבודה זריזה ויעילה, הפוטרת את השימוש בבטון המאסיבי. השימוש בגבס מייעל את תהליכי הבנייה. הגבס קל מאוד לפירוק, בנייה והרכבה מחדש ולכן הוא מצוין לעבודות בנייה זמניות, לשיפוצים פשוטים וכן גם לעבודות בנייה רציניות יותר.
בעל תכונות בידוד – הגבס ידוע כחומר תרמי ומבודד ובכך הוא נחשב לאקולוגי וידידותי לסביבה. הגבס הופך את סביבת החדר או המקום למבודדת מרעשים. בנוסף, היותו של הגבס בעל תכונת בידוד תרמית – הוא מונע פליטות קור וחום, ובכך מסייע למניעת בזבוז אנרגטי משווע ובסופו של דבר גם תורם לחיסכון ולהתייעלות כלכלית.
עמיד לטווח הארוך – על אף גמישותו העיצובית, הגבס ידוע כחומר בעל עמידות ארוכת טווח כאשר עבודות גבס נעשות באופן קפדני בסיועם של אנשי מקצוע המתמחים בתחום.
מעצבים בגבס
עבודות גבס מראות לנו כי מדובר בחומר המספק חירות עיצובית כמעט בלתי מוגבלת. מסיבה זו, אנחנו מוצאים את הגבס נפוץ יותר ויותר בעבודות הבית השונות. כך לדוגמה, ניתן לשדרג את מראה הסלון באמצעות תקרת גבס דקורטיבית או מונמכת. באמצעות גופי תאורה מקובעים, ניתן ליצור אפקט תאורה מגניב וכן להסתיר את צינורות מערכות החשמל והמיזוג השונות.
אחת האפשרויות הפופולאריות היא ללא ספק רהיטי הגבס. באמצעות הגבס ניתן ליצור "פריטי ריהוט" המשתלבים באופן הרמוני עם העיצוב בחדר. מדובר בטרנד מינימליסטי ומודרני. כך ניתן לאחסן ולהציג חפצים שונים. למשל, גומחות לאחסון בקיר, מזנון לטלוויזיה, מדפים, כונניות וכדומה.
פונים לאנשי המקצוע הנכונים
עצרו לרגע את הפנטזיות על הבית המעוצב שלכם וחשבו על תהליך העבודה והשיפוץ שצפוי לפניכם. אם אתם מעוניינים שהוא יזרום על מי מנוחות בהם ראשכם יהיה רגוע ושקט, פנו אלינו ואנחנו נדאג לכך שהבית שלכם ייראה כאילו הוא יצא מקטלוג אופנתי. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תקרות אקוסטיות

עבודות גבס

עבודות גבס